آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان اولویت‏‌های فروشگاه ما بوده است و جم واچ در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

برای تمامی کالاهای فروشگاه 24 ساعت فرصت مرجوعی در نظر گرفته شده است.

شرایط بازگرداندن کالا

استفاده از 24 ساعت ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

اگر کالای خریداری شده، ایراد فنی یا ظاهری داشته باشد.

– در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، هزینه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات درج شده مغایرت داشته باشد.

جم واچ تضمین میکند که کالایی که به دست شما رسیده اورجینال بوده و فارغ از فرصت ۲۴ ساعته تعویض شما یک هفته زمان خواهید داشت تا اصالت کالا را بررسی کنید، درصورت وجود هر گونه مغایرت کالای ارسالی پس گرفته خواهد شد.

  • – در خرید ساعت های کارکرده اگر به هر طریق کوتاهی از جانب فروشگاه در جهت مطلع ساختن شما از وضعیت کالا بوده باشد. ( با توجه به کنترل کیفی سختگیرانه احتمال بروز همچین مواردی اندک است )
  • – در کالاهای آکبند با گارانتی در صورت تمایل مشتری صرفا در جهت رفع مشکلات در راستای گارانتی موجود اقدام خواهد شد.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به جم واچ بازگردانده شود. فاکتور و ضمانتامه ارسالی به همراه کالا حتما باید در جعبه وجود داشته باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.


وضعیت تحویل کالاهای هنگام بازگشت به ما چگونه باید باشد ؟

  • کالا باید در وضعیت بسته بندی اولیه قرار گرفته تا در جریان مرجوعی و حمل آسیب نبیند.
  • فاکتور و ضمانتامه را در بسته بندی قرار دهید.
  • تمامی متعلقات همراه سفارش در صفحه محصول و فاکتور ارسالی درج میگیردد و حاضر نبودن هر یک از موارد منجر به ابطال فرصت مرجوعی خواهد شد.